Programy

Nabízíme výchovně vzdělávací programy pro předškolní děti se zdravotně-sociální tématikou. Vždy spojené s návody a materiály pro navazující vícedenní projekt k danému tématu (zahrnuje návody na činnosti, pracovní listy, říkanky apod., navazující na představení).

Nově:

  • Nej, nej ze/mě

    Program o všeobecné jinakost, vzájemné toleranci a možnostech podpory a pomoci mezi lidmi. Nezáleží na vzhledu ani na jiných životních okolnostech, ale vždy jen na tom, jak se člověk chová. Každý je jiný, každý od jinud pochází, žije v jiném prostředí a nachází se v jiné životní situaci.

    Program je i o tom, že lidem v nepříznivých životních situacích je možné pomoci a jak.

    Vše toto s dětmi probereme v rámci tématu „Vymýšlení vysněné země kde je možné úplně, ale úplně cokoliv“ :-)

  • 3,2,1...START!

    Program o vyváženém přístupu ke zdraví. Je potřeba zdravá strava, přiměřený pohyb a dostatečný odpočinek, aby vše dohromady správně fungovalo. Hlavní, nejdelší část programu se podrobně věnuje významu a důležitosti pohybu a sportu a je zde zařazena i aktivní pohybová část zaměřená na balanční cvičení, které je v předškolním věku velmi důležité.

    Součástí programu je sada pracovních listů, tentokrát rozšířená o inspirační list pro učitele/ky věnovaný důležitosti balančního cvičení předškolních dětí.
  • Skřítky krmit povoleno - program o zdravém stravování 
 
  • Ve zdravém skřítkovi zdravý duch - program o zdravém životním stylu, významu hygieny, sportu, správného jídla, duševní pohody a odpočinku a lékařské prevence
 
  • Pomóóóóóc! - program o přivolání a poskytnutí 1.pomoci
 
  • Trable s příšerou - program o tom, jak naložit s trápením všeho druhu. A hlavně - pokud se s trápením svěříme, nebudeme na to sami a někdo nám pomůže!
 
  • Ufony krmit povoleno - program o zdravém stravování pro 1.a 2.třídy ZŠ
 
  • Hlavně, ať se nevzbudí! - program o škodlivosti nadměrného používání elektronických zařízení (mobilních telefonů, počítačů, tabletů...)

 

Jedná se o cca 45-60ti minutové programy propojující prvky týmové práce a divadla, vedené jedním nebo dvěma lektory.


Jednotlivé programy jsou pedagogicky i odborně (vždy odborníkem z daného oboru) garantovány.